Сервісний центр Minelab Україна

Наш сервісний центр має всі технічні можливості та фахівці для швидкого обслуговування та ремонту. На складі постійно в наявності більше 200 найменувань запчастин та аксесуарів для металошукачів.

м. Київ, вул.Олеся Гончара 79, оф.3 (при вході одночасно натиснути на кнопки 369)

Понеділок — п’ятниця з 8:00 до 15:00
Зверніть увагу: якщо ви плануєте відвідати “СЦ Minelab Україна” з 15:00 до 16:00, то свій візит краще узгодити.

✆ (044)486-93-28
✆ (044)484-44-99
✆ (068)490-67-34
✆ (075)490-67-34


DAS забезпечує повну гарантійну підтримку офіційних пристроїв

  • На прилади серії VANQUISH, EQUINOX, X-TERRA, E-TRAC, Safari, CTX 3030, GPZ 7000, GPX – 3 роки
  • На прилади серії GO-FIND, PRO-FIND – 2 роки
  • На підводні металошукачі Excalibur – 1 рік
  • Навушники та акумуляторні батареї Minelab – 6 місяців
Зверніть увагу, що аксесуари (котушки, навушники тощо), що йдуть у комплекті з приладом, приймаються в ремонт разом з блоком керування, з яким вони йшли в комплекті.

Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації металошукача!

У безкоштовному сервісному обслуговуванні може бути відмовлено у таких випадках:

  • Відсутність блоку управління при здачі в ремонт комплектних аксесуарів (котушки, навушники тощо).
  • Відсутність оригіналу гарантійного талону.
  • Самовільна зміна комплектації приладу.
  • Порушення пломб, стікерів, наклейок, за наявності слідів переклеювання та перемаркування.
  • При значному механічному зносі.
  • Ушкодження, спричинені падіннями, ударами та іншими зовнішніми впливами.
  • Самостійне внесення змін до схем чи конструктиву приладу.
  • Наявність усередині сторонніх предметів, рідин, комах.
  • Внесення змін до конструкції виробу.
  • Наявність ізоляції або її слідів на кабелі котушки.
  • Пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією (не відповідно до інструкції з експлуатації, не своєчасна заміна витратних матеріалів).
  • Використання неоригінальних аксесуарів.

На що слід звернути увагу при зверненні до сервісного центру:

  • Прилад має бути очищений від землі та інших забруднень. В іншому випадку представник сервісного центру має право відмовити Вам у наданні безкоштовних послуг.
  • За відсутності конкретних претензій, сервісний центр за якість ремонту відповідальності не несе.
  • Несправності загального характеру: “не працює”, “глючить” не приймаються.